2004年3月26日星期五

為了減輕食指的痛楚,使用了 AI 書來把 mouse 升高...似乎有效...

很耐無聽過 beastie boy...今日竟然聽哂他們 <<The Sounds of Science>> 的兩隻碟. 他們的低能 punk/hardcore/hiphop 歌絕對影響了我...中四五時係狂聽他們.  又一個證據顯示我的心境回復當時...我仲係低能 punk 仔!!!!!!  我叫 mike 同佢地都有d 關係...因為 beastie boy 其中一個人叫 MIKE D...仲有他們的 DJ 叫 Mix Master Mike...我始終覺得 MMM 的 scratching 係最正的.

發現了一件有趣的事...碟內的 bootleg 中關於 Fight For Your Right 的一段....Adam Yauch 話 : "We decide to include this song because it SUCKS. "...原來我在中四時就已經同這個字這麼接近...

想當年...我的心只有 beastie boy, eric haze, x-large, stussy, adidas...勁 old-school...

唔通我記憶力真係有問題...原來我曾經拒絕給電話號碼一個金毛女仔...而我竟然完全唔記得有件咁既事.....真的對不起... Annie 姐....

Y 姐姐發現了我在 xanga 的生日 set 錯了...變左得 11 歲 ....佢一定係唔抵得我咁年輕.

對於 mphil. 四人組次次見到我地 year 2 acm 人都響全名這件事...mcc, pkau 同我已決定作出反擊.

MT 問我平時上網做咩多...我答佢...我好少上網....佢問了幾個以為個個都唔識的問題 (e.g. 咩係 delphi, 識唔識佢個 photo gallery 內的人( linus, bill joy, steve jobs...))...

真係想唔到...會係我最愛的 OS 遇上最 x 的他

今年 cs soc tee 超型...心口正中間放個 alan turing 大頭...型到死...superme,adidas 都係咁放 woody allen, stan smith....$25 件 買件 superme 級數的 tee...我可能買哂會黑白兩色...諗起都覺得型

今日音樂推薦 : Body Movin, Fight for your right, Three MC and One DJ, Skills to pay the bills, Sabotage, Remote Control......全部都係 Beastie Boys


看了接近一小時 Tanenbaum 的 Operating System.  原來 swapping 除了 first fit, next fit, best fit...仲有 worst fit, quick fit...最有趣的是把 process 及 hole 分兩條 list...不過做 deallocation 時就唔係咁好

再睇埋 paging...其實 memory d 野好多係CA 時都已經學過哂.

Tanenbaum 的書真的很好...我並無借錯書.

沒有留言: