2004年4月29日星期四

現在是晚上 12:48, 明天便是 iad 的 present. Eric 果然勁, 一個人搞掂用 rmi 去 update rate. 勁! 希望明天順利. 在 eric 做做下的時候, 同我和 vincent 講話佢要冷靜下, 咁我地唯有去同 "Lee Ka Yan" 和 bonnie 吹水...結果給 bonnie 攪到我前半身係糖, 後半身係水...成世都給她一下子玩哂...最後可憐的我仲要給 eric 話我幫其他組做都唔幫佢.

偉大的神 (ERIC) 解救無知的 VINCENT, 告訴他甚麼是厚黑, 神說要厚如城牆, 黑如煤炭......我只知道厚黑是劉備的厚面皮及曹操的黑心.

在 annie 姐的 info 有以下發現
/*.............. 某某同某某.........唔該自制下............
唔好成日都咁情不自禁.......我想嘔啦 ...............*/
講得真好

沒有留言: