2004年4月14日星期三

今天一早便坐西鐵去 HSBC 見工, 我比原定時間 10:00 早了一小時到達, 在附近的商場行了一會. 在 9:30 便上去了

這個 dept 叫 Call center and banking workstations. 我的 interviewer 在上個 sem 時曾經在 city 開 seminar, 但係我唔記得佢叫咩名, 所以無同佢相認. 在 interview 的時候, 他問了我一些詳情關於 ACM, 問我有幾認識 C/C++, 識唔識 servlet, jsp, rational roses......基本上都係確認番我份 CV 上的資料.

最後佢話如果佢個 dept 唔要我, 可能會有其他 dept 考慮我...真令人擔心.

希望這個 dept 請我吧, 它做的工作好似唔錯, 主要寫 c, jsp, servlet 好似唔錯

Interview 之後去了睇 <<大佬愛美麗>>, 勁搞笑

跟往就很低能地由奧運去元朗換衣服, 再出去旺角睇了陣玩具, 之後去樂富買野去獅子山郊野公園燒野食.

今日儀姐姐做了我的妹仔

沒有留言: