2004年5月7日星期五

昨晚在 forum 上假扮 Pauline...真有趣

今早起身睇了 NBA 熱火對溜馬. 米拿叔叔真的唔錯. 間唔事射下三分...米拿和馬龍都是打了很多年, 好勁, 同埋未嬴過冠軍...我覺得今年米拿的機會較大, 雖然馬龍現在的狀態真的很好...

下午考 SEP, Dr. Liu 真係唔講得笑...成份卷同佢份 major point sheet 一樣.....最大濟係佢竟然要我地用番自己個組個格式去寫 Test Case, Requirement Spec...我連一個我地 d test case 都未睇過, 又點會知個格式係點呢....真可憐.

剛剛用了一小時將 AI notes 由頭睇一次...聽的是 Metallica 的 S&M 的第一隻碟

William 可能成為我的同一部門同事. 真好

沒有留言: