2004年5月19日星期三

昨日在香港 yahoo bid 了一隻 cd Hyponic - Black Sun, 另外再要求賣家賣埋 My Dying Bride - Trinity 給我. 兩隻總值 $125. 其實我一向都好少上網買野, 之前都係買及賣過幾隻 cd...今次上拍賣網原本係想睇 LOMO LCA 的, 因為早幾日係 farm show 見到有人用, 個樣實在太正了, 不過真係幾貴, 自己又唔係好識相機...

一番好心, 竟換來別人話我某方便的知識好貧乏...太好了...這是我平生第一次給人話我在這方面的知識不足, 值得珍惜.

有個人在 icq add 了我....講了一輪都係唔知佢係咩水...最後發現原來係 kk 的女友...真爆笑

今天午餐和 cwk 同阿雞一齊食. 很久無同佢地一齊 hea 了.

沒有留言: