2004年8月26日星期四

一早返到去, 就同 kiki 去了買 $1 杯野飲, 都係唔好飲咁多個部機 d 野...次次飲完都覺唔舒服. 今日完全無野做. 下午再同阿宏和 angel 去了飲免費野...

飲完野...番到去....收到最新的 team tasklist...點解...會有咁多我個名...頂...正在諗緊點樣係仲有得 hea 既時侯 hea 盡佢...收到一個 notes, 睇完簡直呆左...直到現在...我都未能相信...malcolm...竟然將成個已經完成既 HP/PVA Rentention 既 hierchy 改哂...真係勁到爆...雖然...佢在開始的時侯無份 design 個 system...而我做左唔係好耐, 都覺得原本個 d code, 實在係太混亂...但係點諗到...佢真係咁睇唔過眼, 一次過將全部改哂, 將原本 hp/pva retention 的大部份 code, 抽了去 common retention, 要改哂所有 command, constants, response 既 class, 重有 d jsp...真係勁...我真係覺得好勁...呢 d 唔單止係能力上勁, 而絕對係要有好大既決心先可以做到...我真係睇到呆左...

對於 malcolm 今次呢個偉大既行為...我真係十分感動, 因為之後我要開始做 card 的 retention 了...

放工後去了尖沙咀, 買到了. 由原本的兩件, 因為要有九件才能得到兩件, 所以最後買了一件, 雖然九件和一件的價錢相差不大. 但我很喜歡這一件.

沒有留言: