2005年4月16日星期六

今日搬位去 15/f, 新位好可憐, 連地下 lan port 同電線插頭都無. 之前決定左 malcolm 坐我右面, jessica 坐我後面. 但今日 jessica 發現我左面個位闊些, 所以強行交換. 我搬完自己野重要幫佢搬埋. 第日一齊坐, 一定煩死我, 睇下幾時打爆部機.

放工後找了 patpat 和 eric 在旺角食韓國野. 之後返 city 睇 fyp present, 但係我最後都係無睇, 係 lab hea 左陣, 等埋天使一齊食 tea 就去打羽毛球, 打足一粒鐘, 勁累. 之後返 lab 和 kalee 及 jj 討論歐遊. 食 kfc, 回家在巴士勁訓.

還未決定住唔住 hall 好...如果住, 就好難係 grad 左之後去多次旅行. 同埋少左時間同屋企人一齊, 又無得收檔. 做左野之後就好難陪屋企人.

沒有留言: