2005年9月27日星期二

其實我係上星期四已經睇左青春電幻物語, 咁多日都唔記得講. 不過睇完都真係唔係好明, 又黑又亂, 下次專心 d 可能好 d. 值得一提, lily chou, 除了名字上類似我 mama 的名再加上我的姓, 她的生日亦是和我一樣的, 只是比我早三年. 不過她是一個不存在的人.

早上溫左一陣 en, 感到很混亂, 睇左半個鐘就放棄了. 整理了一會 fyp 的資料, 下午去搵傑仔. 回校測 en, 第一題係重寫一段英文, 但根本上完全唔明那段英文講咩, 之後寫 referenec 那題也很煩, 係咁改. 要寫咁多野, 真係痛苦.

同傑仔傾左陣, 大致諗到個 implementation plan, 睇過佢 d program, 要建立 l-0 sketch 似乎真係並不太難, 但是原來只要有大約 500 種 color 便會爆記憶體, 真的有點無奈.

飯後 acm, 去到 csc 先知有 lab 火警同埋可能會泄漏輻射, 所以二樓被封, acm 集訓取消. 落 lab 寫 project plan.

沒有留言: