2005年12月11日星期日

昨晚食飯時, 阿爺懶勁咁話上網 search leelok 有好多 result 而且當中有九成都真係佢, 好似好勁咁. 今日我都係 google 做左幾個實驗, 以darth mike做 keyword 的效果最好, 第一頁中只有兩個不是我, 其他也是在 blogger, 香港國際電影節網上筆記連線, 摩托學園討論區, Ceilidh 上的文章. 以"chow wai chung"則只有 acm forum 真的是我, 以"chow wai chung mike" 也是只有 acm randlist 的結果. 以周偉中去 search 更是完全沒有和我有關的結果.

很久沒去摩托學園討論區了, 差點忘記了在 2003 年自己曾經是 Debian Weekly News 的翻譯人員之一, 當中有幾期我是有份譯的, 詳情也不記得了.

今天很開心, 早上溫習了 DS 的 tutorail 之後寫了如果愛的 movie record, 我是打不死的, 無左可以再寫過. 下午獎門人來了和我一齊讀 DS, 一齊努力!!!

沒有留言: