2006年5月27日星期六

五月廿二日 香港 → 上海

因為乘搭勁早九點三十五分的東方航空班機,所以未到七點已經到達機場,我們五女一男齊集後便去食大力水手早餐,期待左呢間野好耐,但係原來唔好食既。我們的領隊加日本導遊叫做 Ben 張,貌似劉松仁。

大約十二點到達上海浦東機場,Bonnie 的朋友 Carol 嘔過不停。我們的上海導遊叫徐小姐,側面貌似肥版陳慧x。第一個去的景點是城隍廟,下著雨,很多人,感覺不太好。今餐自費,食左間湯圓店,十分普通。第二站是孫中山故居,間隔唔錯,但係室內光線十分不足,唔知當年孫中山和宋慶玲晚上點樣睇野。第三站是新天地,被譽為上海新一化潮流點,有好多餐廳和酒吧,裝潢幾舒適,可惜此時還是有雨。最後便晚餐了,勁多野食,順帶一提,我們六人在上海從未試過一餐係無食剩野既。

住係千鶴酒店,屬於旺旺集團,所以全酒店既野都有旺旺公仔,勁 cute。

五月廿三日 上海

勁早起身,話說我地既上海導遊徐小姐性格開朗,喜歡在旅遊車上高歌一番,所以我地經常都不能在旅遊車上安睡。今日先去睇珍珠,再去睇貔貅,然後再坐個幾鐘車去朱家閣水鄉,都咪過唔悶。但係朱家閣都幾靚既,不過都係太過商業化吧,唔係假期都幾多人,坐左陣船仔,不過隻船重慢過阿婆係岸邊行路。今日日頭都去左浦東睇新式商廈,真係幾勁,不過天氣唔係太好,好大霧。晚上去了黃浦江的另一邊上海灘睇舊式商廈,重勁,一條街連續廿三間殖民地時代既古老商廈。之後去左步行街。

明天便離開上海了,上海整體都唔錯既,最衰係好多洗手間都無門鎖,勁唔方便。

五月廿四日 上海 → 神戶

今日又係搭早機,九點五十五分離開浦東機場,接近一點到達關西機場。一落機就係機場食面,正。一離開機場就坐差唔多一個鐘車去神戶,去了一個叫做 Porto Bazar 既 outlet,環境真係唔錯,可以睇到又名珍珠大橋既明石大橋。幾多野賣,不過價錢都唔平,係 lego 買左兩隻星戰鎖匙扣,型爆。獎門人買左隻錶,靚。

之後便番酒店,自費食左餐西日混合餐,都唔錯。

日本既便利店文化十分強勁,通街都係便利店,主流既都有四、五間,未有獨市情況出現。佢地既便利店有好多野賣,食物既種類勁多,玩具和世界杯精品都有好多。係日本呢幾日,行便利店成為我地做得最多既野。

五月廿五日 神戶 → 大阪

一早便去了北野異人館,異人在日本人即是等如我們的「鬼佬」,異人館便是外籍人士居住的地方,這一區的住宅比較西式,導遊 Ben 張話呢度係豪宅區。之後去了清酒廠,飲番杯。呢個清酒廠有一些人型公仔示範製酒過程,像真度極高。離開後便坐車去有馬溫泉區,唔浸溫泉都唔駛怕無野做,呢一區都有個商店街,都有好多日本傳統野賣。食完午餐便離開有馬區,呢餐勁正,有溫泉蛋,六件壽司,一份烏東。

之後便去大阪,我地呢團以購物為主題,當然係去心橋買買買,我買左件 Beatles 既 Abbey Road tee,百五都唔駛,平靚正。獎門人買左對白橙 superstar,型爆,比香港一般 superstar 平差唔多兩舊。係道頓堀食左燒墨魚丸,勁大粒墨魚係入面,個店員重要識講廣東話,勁。今晚食神戶牛,我地食 A4 級,不過要自己燒,幸好獎門人都燒得幾好食,正。

五月廿六日 大阪 → 奈良 → 京都 → 大阪

第一站去奈良東大寺,勁多鹿,係咁追住人搶野食,見到有個肥仔俾著鹿咬住件衫。東大寺入面有條柱,傳說穿過後會行好運,以我的身型來說,要穿過都幾高難度,但係我地全部人都穿過左。之後去睇和服展,有幾個模特兒著和服行 cat walk,食左個特色豆腐料理,基本上食唔出個豆腐有咩咁特別。之後去京都,去了嵐山,這裡有一條保津川峽,風景幾靚,但下著毛毛細雨。最後去了藝妓街,但係見唔到藝妓,亦見唔到章子怡。

五月廿七日 大阪 → 上海 → 香港

行程最後一天,今日只有一個地方要去,就是 Rinku Premium Outlet,得一個多小時,我和獎門人便進入作戰狀態,我買左對 574,型。

係機場要自費食最後一餐,食咖哩蝦飯,正。係日本呢幾餐食物都很好,除了一餐中式外。

係咁轉機,去到上海再番香港,大約晚上八點便到香港。在飛機發現還是香港的夜景最靚。

沒有留言: