2006年5月5日星期五

等左好耐,星球大戰終於推出第四、五和六集的 DVD。每一集都包括兩隻碟,一隻是 2004 年重修版,另一隻是當年上畫的原版,絕對吸引。

數天前電視有個節目介紹香港的 Kidult,巧遇電車男近期又在電視播映,一時之間被那些 Kidult、御宅族﹝otaku﹞或 geek 等名稱弄得一頭霧水。知日部屋最新的文章便講了他認為 Kidult 和御宅族的分別,我很喜歡他那句“今天喜歡高達,一生喜歡高達。”的精神。動慢線有更詳細的介紹。我個人覺得 otaku 精神上類似 geek,都係勁專門於某類興趣。不過 geek 鬼佬較多,文化背景有點不同,喜歡的多是星戰而不是高達。

xanga 轉了介面,變得很 ajax,可惜效果勁廢,而家出唔到 post。聽聞 yahoo email 也攪了一個 ajax 化了的 beta 版本,樣子還很接近 outlook。真的要試用一下。

今日真係陪太子讀書。去了獎門人家姐家中陪讀書,讀了頭三份筆記。之後上了獎門人屋企,睇左兩集聖鬥士星矢冥王篇。講到星矢佢地即將進入冥界,黃金聖鬥士又差唔多死哂,星矢佢地又就快變做神鬥士,好似好緊張咁。其實我已經睇過漫畫,之後既劇情都大約記得,今次係第一次睇動畫版。其實一直以來,我都是看漫畫多於睇動畫。

昨晚終於都投稿了去《字花》。第一次寫野就投稿,都係多得獎門人俾信心我。希望被登出吧。其實我一向都好主動,可能無咩人知我之前都曾經應徵過《Friday》的音樂和電影專欄。

《The Intelligent Investor》快到期了,只看了大約三分一,希望能夠續借。fyp 結束後看書的速度好像還慢了。《身外物語》也只看了很少。

我簡直無聊到爆,竟然在網上找星矢的資料,並一口氣看了全部劇情及人物介紹。除了冥王篇外,其他的內容也是細個既時侯睇,冥王篇就係早幾年先睇番。我最鍾意就係黃金聖鬥士篇和冥王篇,只係聽佢地既招式就覺得型:曙光女神之寬恕、水晶牆、天空霸邪魑魅魍魎、廬山昇龍霸和鳳翼天翔等。最勁就係要三個黃金聖鬥士合力先可以出既禁招:雅典娜感嘆,更勁既係由白羊座穆、獅子座艾奧里亞和山羊座修羅出既雅典娜感嘆對由水瓶座卡妙、天蠍座米羅和雙子座撒加出既雅典娜感嘆。冥王篇既內容真係好爆,當中天秤座童虎爆得最勁,完全係爆體而出,真係估佢唔到。

1 則留言:

N.G 說...

Kidult 同 otaku 既分別原來是這樣的, 好文~! 謝介紹! 我都好鍾意“今天喜歡高達,一生喜歡高達。”的一句, ha! 雖然佢篇文有點放大了otaku 一族...