2006年5月8日星期一

英超終於完結了。雖然英超唔係特別勁,但總係最得我注目。最後一週,曼聯、利物甫和阿仙奴齊齊得三分,車路士反而失分,但頭三位都和上數週一樣,唯獨阿仙奴最後趕過熱刺成為第四名,取得來屆歐聯外圍賽資格。球員新聞較為吸引,雲佬賽前返屋企,和費 sir 的關係似乎已經完全破裂。季中受到怪病影響,盛傳失明的史高斯,竟然可以在季尾最後一場復出,狀態仲要幾好,可能有機會入國家隊。早幾年廢哂既科拿,返利物甫之後完全番生,獲得續約之外,昨晚亦有士哥,因為奧雲及朗尼的受傷,科拿入國家隊的機會亦不少。意甲要鬥到最後一週才分勝負,祖雲達斯下場和波都能夠保住一哥之位。歐聯決賽是目前最關心的事項,阿仙奴及巴塞隆納近期都狀態勁好,勁希望美斯能夠傷愈復出。

在網上看了一個青年在 68X 上被一阿叔問候的片段。68X 正是元朗至旺角的巴士線,曾幾何時我都經常坐。那位阿叔固然係惡,但那位青年畢竟是太忍得了。從那位阿叔的問候得知,片段開始前應是這位青年叫這阿叔講電話唔好咁大聲,點知個阿叔咁鬼勁,媽到個青年聲都唔敢出。真係睇唔過眼,如果本身唔係惡,好心就唔好咁多事。要多事都得,反正無理虧,要出聲就一定要堅持,必要時搵司機或報警都係自己著數。反觀那青年,出完第一句聲後就係咁俾人鬥,阿媽都俾人話埋,叫伸手就伸手,仲衰過隻狗。但係佢又唔服得哂,握完手又要人唔好話佢阿媽,結果佢都係講完就算,佢阿媽仲俾人話多幾句,真係自取其辱。最睇唔過眼既係,呢個青年既唯一一下反擊動作,是在那阿叔睇唔到佢時作出一手指指狀,真係廢到無人有,好彩個阿叔睇唔到佢呢下,如果唔係佢阿媽就俾人話多幾句。

忍一時係風平浪靜,但總唔能夠咩都可以忍。反正理虧的是對方。

通常見到呢種情況,我又會亂諗。正如片中那大叔那講,人人都有壓力,咁經過呢一濟,我相信那位阿叔的壓力已經得到解放,但那位青年呢?佢落到車,返到屋企,會唔會打老婆話阿媽呢?老婆受左氣,又會唔會打仔呢?阿仔俾阿媽打得多,番到學校會唔會打同學呢?人人都有壓力,一層傳一層,在場合 A 表現無能的人,在場合 B 可以是一家之主,無辜的人便是這樣受到暴力對待。

我不是想得太多,這些都是真實的社會現象。

中午和了獎門人回校,佢溫書我上網和燒碟。晚上去了洪水橋食飯,表哥明早便返美國了。原來我勁 out,好多人都睇過那段巴士短片了。YouTude 好偉大,但同時都好可怕。

沒有留言: