2006年6月2日星期五

昨晚食飯講起,我話三份免費日報當中,以《AM 730》最好睇,除了紙質好外,專欄內容亦是一流。原來阿爺同我一樣,都鍾意睇禢中怡的中環博客和林少陽的專欄,我地都覺得林少陽寫野有料到。《AM 730》在搵人寫專欄和做訪問既選擇的確係唔錯,今日便訪問了陸東,另一位金錢之王。

其實現在差不多全部報章都有數個投資專欄,但有部份作者是那些只會談價位、平均線等廢話的財經演員,有理性分析的並不多,理性分析有多方面,好像公司管理、營業前景等,當中我最欣賞的是原復生和孔少林﹝傳聞都係蔡東豪﹞、東尼、林少陽、方卓如等,蔡東豪主要從企業管治方向分析,無咩數字,東尼一派便比較從行業前景及價值等分析。

昨天都唔記得講,我收到匯豐的 offer 了,十九號番工,下星期可以和獎門人一家去北京。要番工了,真係要趁機玩盡。

感謝獎門人,幫我將上海大阪的相片放上網。這個是獎門人拍的照片。

中國銀行最高試過 $3.5,係時候放了。廿幾倍市盈率加上此公司的往績,實在不敢恭維。可惜今日無機會上網放,希望下星期一個泡未爆。

今日同獎門人去了灣仔春天花花特賣場,收穫勁多。之後食 M 記,中左 Micheal Lau 既德國卡。和獎門人係灣仔電腦城一人買 1G 記憶卡俾相機用,佢係 CF 我係 SD。

連續兩晚在燒碟,雖然燒碟機已經非常普及,但我還是近來才開始燒碟,因為我一直也覺得燒碟的最後結果是製造垃圾及浪費資源,結果我證實這想法是對的,在未有燒碟機時,我不會想去燒碟,有得到燒碟機後,我不斷想有甚麼可以燒。

沒有留言: