2006年6月16日星期五

今朝去天水圍申請智能身份証,月尾有得取証,之後就可以做個有智能既人。行過間恒生,勁難得地無咩人,就入去取消左個 BIA 戶口,呢個戶口係當年申請信用卡既時侯開既,一路都無錢係入面,就咁四年之後就被我取消了。

下午和獎門人行中環,係 IFC 行左陣,之後就上半山 Vanilla 食蛋糕。呢間 Vanilla 由一個法國女廚師經營,賣既蛋糕類以小店來說算幾多,另外還有一些熱食,我和獎門人都很喜歡到這裡食野。今次試左兩款撻,一個檸檬和一個栗子味,栗子味正,檸檬那個表面有些泡沫狀糖,勁甜,檸檬漿亦勁重檸檬味。食極都唔夠,我地再食左個焗牛肉面,勁好味。呢間店最特別既地方係佢既地點,位於中環半山電梯既接近最頂位置,上既時侯唔覺累,食飽行番去地下就唔講得笑,不過食到飽飽行行都好既。

和獎門人係 HMV 掃影碟,狂,買左五部戲。之後去獎門人度食飯,飯後一路睇世界杯,一路泡腳,勁過穩。

講番場波,阿根廷對塞黑。塞黑都算得上係最令人失望既其中一隊﹝英格蘭都係,不過其實都預計到既。﹞,阿根廷大勝六球,阿根廷係中場唔算勁過塞黑好多,兩隊都有進攻,只係阿根廷在埋門最後幾腳既處理比較好。另一焦點是美斯復出,佢比昨日同樣都係復出既朗尼幸運,佢出場既時侯阿根廷已經打緊順景波,唔似朗尼咁大壓力。美斯既表現真係勁好,咁短時間都一助攻一入波。不過另一中場列基美就比較無影無縱了。

Bill Gates 宣佈 08 年退出前線,連後補人選都已經有埋。呢個世界首富真係唔到你唔服,係公司進取期就勁進取,成熟期就展現出佢既決策能力。早幾年讓出 CEO 個位已經見到佢既勇氣,雖然 Steve Ballmer 是否一個好既 CEO 就比較令人非議。今次佢既保留主席和升兩個人上位亦見心思。點講都好,放手係一個好難既決定,重要係一間全球最有錢既公司,佢咁都做得到,真係服。另外亦估唔到,Bill Gates 同畢菲特既退休時間會咁接近。

今晚番屋企既時侯,係西鐵見到一個男人著住件畢卡索衫係度睇書,先至記起我地曾經去過畢卡索係巴塞隆納既故居。諗番起舊年我地四條友去歐洲,真係好鬼文藝青年,係巴塞隆納追蹤米羅既畫和高第既建築,係羅馬睇米高安捷勞既雕塑,係維也納睇百水既建築和到貝多芬既故居,我地重偷偷地咁同貝多芬個琴合照,重有好多好多。事隔一年,而家諗番都重係好開心。好開心有過呢一個經歷。

我地都鍾意旅行,拎住本書,行行行,搵搵搵,好累好累,但係好開心。

今次去北京,我都係郭沬若門口影左張相,重係咁文藝。

沒有留言: