2006年6月27日星期二

和記寛頻呢間野真係勁唔掂,收錢收得唔清楚,試過停用其中一款配套服務,點知幫我停左上網,而個服務又差唔多半年都未停到,攪到要個個月打去問。點知間野既維修重差,約左二點至四點,三點幾話整緊,六點幾話師傅八點半到,八點幾話聯絡唔到師傅,十點幾話要聽日約另一個時間。真係浪費光陰,最大既問題係全程都無人主動聯絡我地,次次都係我地打去維修部問,話會覆電話,但係無一次有覆到,個師傅就全程失蹤,真係令人懷疑係咪真係有師傅做過野。無論如何,我地對呢間公司都已經死哂心,上網唔穩定,服務唔掂,收費唔掂,維修唔掂。一個字,勁廢。

今晚上獎門人匡企食飯,個個都話我番工樣靚仔哂,哈,唔通平時好唔掂?不過今日忻忻見到我都特別開心,係咁捉住我玩。

法國今晚要加油呀!

沒有留言: