2006年8月7日星期一

近排睇左兩本高木直子的漫畫書,《一個人的第一次》和《150cm Life 2》。這位日本女漫畫家近年在港台都甚為受落,著作出完一本又一本。簡單粗糙的圖畫,配上真實生活化的內容,以輕鬆筆觸,記錄都市單身女士的生活點滴,甚有趣。

好耐以前,我曾經係呢度講過我送完獎門人返屋企,搭32B巴士落荃灣,選擇座位時所考慮既野,其中一樣係要坐一個司機睇到我既位置,因為晚上32B好少人搭,乘客一隻手都數都哂。我曾經擔心司機忘記了車上尚有我這一名乘客,當我按燈落車既時侯,會令佢誤以為撞鬼,驚到佢撞車。所以在晚上坐32B的時候,我必定坐係一個可以見到司機,司機又見到我既位置。

在高木直子的《150cm Life 2》上看到類似的故事,佢坐巴士時,因為個子太小,被前座的椅背檔了她的身體,當車上只剩下她的時候,司機誤以為無人,把車燈關掉,弄得她和司機都十分之唔好意思。事後再有同樣情況發生時,她會故意做一些動作去發出聲音,令司機發現到她的存在。

想不到相隔兩地,原來我們都是這麼無聊。

講開巴士司機熄燈,這又是一個值得我們香港人應向別人學習環保的地方,停車熄匙熄冷氣,在日本是一件很普通的事,停低等旅客的旅遊車同樣熄冷氣,總之司機導遊會同你講,上車唔該忍一陣。

就即管睇下我地香港團幾時先夠膽咁樣和我們偉大的同胞咁樣講。

唔好以為我覺得外國的月光特別圓,講到環保,我們北京的的士司機,排隊等客時,以人力推車,雖然他們的原意不在環保,但同樣是值得學習。

沒有留言: