2006年8月18日星期五

唔講唔覺,話咁快英超聽日又開鑼。我當然要整番隊Darth Mike Football Team,玩左幾季,今次第一次由第一週開始買人,班新人真係超級超值。當亨利賣22.6和林柏特賣18.63既時候,我竟然可以6.24買舒夫真高,5.53買波歷克,係個一刻,我覺得自己心靈上比油王更富有。另外重有5.53既路斯基,6.24既貝碧托夫,個種低價既感覺,就好比中石油,平安及交通銀行的IPO。買完11個球員之後竟然仲有9.2現金,以現價計算,夠買半個林柏特和一個半舒夫真高。

講下我隊波,因為第一週有部份球隊打兩場,所以我都盡量買這類多打一場的球員。龍門原本想打連拿,但因為較貴及買少一場,所以買左雲達沙,我的球隊內唯一的曼聯球員。後衛李榮杓、依保爾和軒斯,李榮杓亞洲情意結及助攻力強,依保爾攻守同樣強勁,軒斯因為前季受傷無踢,所以勁平,唔買唔得。中場費比加斯、路斯基、謝拉特、波歷克和艾朗連儂,勁到唔知講咩好。前鋒貝碧托夫和舒夫真高,低價之選,兩個前鋒都係英超新人,投機成份的確較高,即管試幾場先,如果唔係就買番個亨利朗尼。

上網睇左篇野,講香港學生既態度,似曾相識。

沒有留言: