2006年11月17日星期五

有人答:「我都係。」

我們一向也有一個訂位詛咒,就是大部份我們事前訂了位的餐廳,我們最後都因為有事故發生而去唔成,差唔多萬試萬靈。昨晚,我們訂了朗庭酒店的甜品自助餐,其實我們原本是訂了兩星期前的,但那次又因為某些事情而去唔成,所以我們昨天再接再厲。

訂了八點半,大約八點,我們到達朗豪坊。心諗今次仲唔得米之時,安全為上,我們先去視察環境。奈何天意弄人,我們發現這裡是朗豪酒店,而不是朗庭酒店!我們原先還猜測我們記錯了訂位的那間酒店的名字,但經電話証實後,事實已擺在眼前。﹝後話:當接線生聽見我問我係朗豪坊可以點樣去佢地餐廳既時候,佢答我「唔好意思,我地係尖沙咀」,雖然呢個絕對係一個笑話,我深深感到佢既無奈,但其實我既無奈更大。﹞

仲有半粒鐘,旺角去尖沙咀搭地鐵其實都仲夠時間,再一次為保安全,我地以高速行進,結果成功在八點十五分抵達酒店大堂。

有志者事竟成,我們最終享用了一個很甜蜜及滿足的晚餐,陪伴我們,還有一隊現場演奏樂隊和孖寶賽車。

沒有留言: