2006年11月5日星期日

呢幾日決定聽從專家們的意見,睇下東尼和市場先生都經常介紹的恆生和宏利到底有咩特別之處。

一睇宏利過去五年既股價,真係驚為天人,我終於真正相信buy and hold的真諦。佢過去五年既股價平均增長係22%,唯一一年沒有增長的是2003年,該年下跌3.7%,但在隨後一年已重拾升勢。簡單咁講,即是不論在2000-2005年內任何一日買左宏利,你的買入價也是比現價低得多,買得愈耐,相距愈大。

股價上升原因可以有好多,但最令人信服的是,宏利的升勢是一直有足夠的盈利支持,股價雖然升得勁,但相對的P/E卻可以一直保持在十多倍的合理水平。

除了一個美麗的往積外,宏利更有一個明確的目標,便是將在亞洲區的生意進一步提升,令亞洲區在未來成為集團盈利的最重要來源。宏利的ROE很高,投資的取向亦不似中資保險公司般投機﹝以大量金錢抽IPO﹞,穩定性明顯較佳。

一間公司有簡單易明的生意,管理層有亮麗的成績表,公司有明確及有發展空間的目標,我找到了。

十分可惜,以我今天的財力,買一手宏利並不容易,唯有向月供著手。但我可愛的HSBC所提供的月供股票計劃,竟然不包括宏利,灰。

仲有恆生,但係睇左幾日,我都重係唔係好明,1﹞恆生在過去數年盈利不進不退的公司,2﹞好多人都話恆生P/B特別高係有原因,但我未知係咩。恆生最大的好處便是利息高,但這應不足以令到這麼多名家高手愛戴,好坦白咁講,我重未睇得通。

沒有留言: