2006年11月13日星期一

如果可以,我真的恨不得明天便把妳娶回家,今天更好。

兩個人在一起,頂撞當然有,作為一名流著美式足球員血液的人,當然知道頂撞可以解決任何問題,但優秀的美式足球員,更會懂得甚麼時候要撞,甚麼時候不要撞,正如《One Piece》的路飛所言,好打唔代表俾人打要還手,最重要的是戰的理由。

但好可惜,作為一個負責任的人及打算負責任的人,總不能在全無經濟基礎的情形下結婚。

結婚最好可以住自己樓,對老婆和將來的小朋友都較好,一層七百多呎,界乎市區和郊區交界,需要大約二百多萬,三成首期六十萬。計埋裝修傢私,好保守七十萬。

結婚擺酒,聽講可以有得收番轉頭,單純地信住先。蜜月加結婚相加雜費,五萬。

婚後,供樓一個月一萬,十幾年後供完。水費電費衣食行,一個月差不多一萬。李麗珊話一個小朋友要4百萬,但這是長命數,分開咁計,其實唔係好多。當個仔要養到廿二歲,唔計通脹都係萬五一個月,計埋通脤大約一萬。

結婚前要有八十萬,婚後每個月經常開支起碼三萬。

條數睇清楚,其實唔係好難。最緊要有人肯做我老婆,同埋將來仔仔女女健健康康。

只係幾年內結婚,只可以短線投資,但係短線唔符合我既價值型投資,所以我既投資理念都係無得係短期內達成,但係我唔會放棄。結婚生仔後再達成市場先生所講既財務自由境界,咁我地就可以歎世界了。

沒有留言: