2006年12月8日星期五

生日。

一早便去了和獎門人食早餐。之後係中環遊蕩左一陣,點知俾差佬逗,仲要搜袋,個差佬知道我生日後重恭喜我,真係吹脤。

返屋企後執玩具,勁迫。有五個重變左做行為藝術家,訓左係地下示威。

晚上和獎門人去左Epoch食"飯兜",芝士"飯兜"有好多隻味,我地試左個三味餐,原味、薄餅味和阿拉斯加蟹腳味,加無限供應法包。蟹腳味最好食,其他兩款都OK,但係我覺得包比較硬,略為美中不足。叫左杯唔知咩千奴飲,原本以為係朱古力味咖啡,點知原來粒朱古力係分開上,真係笑爆咀,可憐我地兩個都唔鍾意飲咖啡都要飲哂杯野。

埋尾食左兩個甜品,雖然個名好似好另類,但其實都係心太軟和tiramisu,個心太軟好脆,一流,但係個tiramisu就比較普通。

正,多謝各位恭喜我生日既人。多謝獎門人。

沒有留言: