2006年12月27日星期三

放假。揀畢業相去唒,我們竟然哂差唔多六百張相,勁。睇書計畫正式開動,希望可以在這假期解決《The Intelligent Investor》及《字花》第二期。《The Intelligent Investor》這本書注定是要經常番看的,但我想盡快先看一遍,記下重點,在遇上問題時可以參考。

數天前想到一些關於興趣的問題,小學紀念冊要寫Hobby,我通常都係亂寫,當時實際寫咩唔記得,但自己估自己童年,最有可能的答案應是"訓覺"、"做愛"和"唔知咩係Hobby"。

廿幾歲人,叫你到底有咩Hobby?你對自己既Hobby又有幾hardcore、幾狂熱?我諗如果而家有人問我有咩Hobby,我諗我會首先張開口發呆五秒,然後答一個自己都估唔到既答案,例如"訓覺"和"咩話?"。長大了的唯一改變竟然是反應慢了和聽覺差了?不是,只是我有太多興趣,一時間唔知答邊樣。扮無知的答案,只因為羞於啟齒。

其實,我喜歡音樂、電影、閱讀和旅行。搖滾音樂是我的最愛,Nirvana、Guns and roses、Radiohead是我的最喜歡的樂隊,我會因為Doors的主音Jim Morrison和我同一日生日而感到高興,我會幻想我三十五歲時成為巨星,然後在三十七歲時死亡,就像Kurt Cobian、Jimi Hendrix等人一樣。

我喜歡電影,基本上電影對我只有兩種,喜歡的和不喜歡的,絕大部份也是前者,所以其實只有一種。喜歡的電影實在太多。香港、中國、日本、美國、韓國、法國、巴西、台灣等等等地的電影我也看過,能夠引起幻想的便是好電影,大師名作和新晉導演短片同樣吸引。
閱讀。我屋企開報紙檔,小學開始睇港日慢畫,娛樂及流行雜誌,雜誌令我更認識這個世界。中學開始上堂睇小說,武俠及科幻小說也在書桌下看了很多。特別喜歡的作家有劉以鬯、村上春樹及卡夫卡。

以上的話題,如果可以遇上同路人,可以暢快地談上數天,但我總是不喜歡和別人交流。原因我都唔知點解,可能因為無咩和別人溝通的勇氣。另一個可能性,是我覺得自己不夠狂熱。

沒有留言: