2007年12月21日星期五

星期五

因為聽晚要做節,所以今晚預早慶祝獎門人生日。

哈,先送了妳一盒我精選既Leonidas朱古力,自己都覺得好名貴呀。

難得妳今晚咁早放工,可以早少少去食晚餐,和妳去了伊藤 (Ito Shan)食。

叫了一個二人前既Shabu Shabu餐,有刺身、天婦羅和火鍋的牛肉、雜菜和烏冬。刺身都有差唔多十件,好新鮮,好好味。原本個餐唔係天婦羅,但因為我地唔想要燒物,所以師傅幫我地轉了做天婦羅,有兩隻蝦及一些雜菜,唔錯。牛肉真係好鬼正,肉味夠,無渣。

呢間餐廳面積比較細,位置亦唔方便,我相信住太古城和側魚涌都未必知有間咁既野。可能因為咁,所以客人以外語人士較多,即日語人及國語人,感覺良好。

希望妳鍾意我份禮物la。

沒有留言: