2009年5月17日星期日

游水阿伯

今個星期無跑步,昨天早上去了城門谷游水,因為主池維修,只能夠去室外的細池游,細池只有25米長,最高的水深亦只有1.2米,每游一個直池便休息一次,游了大約45小時,總共游了14*25=350米。

池水太淺的最大問題,便是休息的時侯唔可以企直,否則便大半個上身伸出水面吹風。

最值得一提既係,我落水剛游了一個池,便給一位阿伯捉著,佢好熱心咁指出我動作上的錯誤,更捉著我的手和頭去教我,佢亦親身示範了給我看。隨後他亦有“跟進“我的改動,並再作出指導。

我未夠十歲就係市政局既暑期班學自由式(到現在我也只是識自由式),從來都未試過有專人教授,自己亦唔知自己既動作有無問題,今次遇上這位阿伯真是不錯,所以我都對佢講左好多次唔該。

記低佢既重點:

  • 吸氣的時侯,頭應該只水平轉動,下巴唔應該抬高
  • 後手上水的時侯,全隻手都應該放鬆,手掌、前臂和上臂要成一個三角形,應只用膊頭的力向前推
  • 手入水的時侯,應用手指入水先
  • 呼吸的時侯,唔可以停踢水
  • 踢水的時侯,兩腳要緊貼

沒有留言: