2004年3月31日星期三

心情極度惡劣.  我到底幾時有工見!!!!!!!

心情就像今日的天氣, 時好時壞...在小學對面的公園等她食午餐時, 那陣風令我想起英國.  Radiohead, Oasis 的歌, 迷幻列車, 仲有英超...英國係咪真係成日都落雨??

她今天才發現我剪了頭髮...已經剪了幾個星期了....和她一起的日子接近四年...分開了, 她才懂得問我以前是在甚麼時侯讀書的...以前我考試前也日日和她去街呢.  她說我就好似唔駛讀一樣, 會考, 高考, 大學的考試...都係好似唔駛讀咁...現在才關心我的學業...是否有點遲???  有次考試當日的早上六點幾, 我還在她樓下等她返工呢...後來那科還 A- 了.  真的 crazy.

我都想唔駛讀呢...只係她無發現我讀罷了...真令人傷心...我是很努力讀書的...到底她當年有無關心過我???  算吧.  已過去.

她說我已不會為她傷心...是嗎?? 她一定是無睇這日記了.

使用了 jgap 來做 N Queen 的 Genetic Algorithm 那 part.  但好像很慢...12 隻 queen 要幾十秒呢.

MCC 說 : "if he not employ me...the only reason is i am too smart(idoit)".

收檔時看見一個超靚學生妹, 重靚過阿 gill, 不過唔知係咩學校....這是收檔的最大樂趣.  樓下的唱片店在播 G3 的 DVD 呢, 不過只有晝面, 音樂是其他歌的.

沒有留言: