2004年3月30日星期二

ICQ 回復正常, 是 server 的問題.

這個日記已經有長期讀者, 感謝儀姐姐.

今晨做 iad 的時侯, 在寫 registration 的 servlet 時, 竟寫了 terminate...今日更發現自己忘記了甚麼是 string, 導致給 insert 的 sql 困擾了一會.

今日好多人見工呢, 而我就好像沒有參加這個計劃一樣. MCC 明天 IN HSBC, 希望他不要迷路, 否則我會笑死.

AI lecture 保持一貫作風, 我和兩個 Partick 都係一坐低就睡覺. 今日上 tutorial 時, 我在 Evaluation Form 寫的 expect grade 是 A+. 當年 Discrete Maths 同 EN 我都係咁寫...結果永遠都係同 expect 差很遠...不過 Computer Architecture 我都係寫 A+...其他已經唔記得有無填過, 如果有填, 我都係肯定會填 A+. 我給 kit 仔的分數很高呢.

我在寫日記時最常用的網頁是 yahoo 字典, 我很多字也是用英文查的...我的中英文也很不濟呢...

好大雨, 希望明早唔好咁大雨, 落雨開檔好麻煩.

沒有留言: