2004年4月19日星期一

NBA 的 PLAYOFF 總是有點令人傷心的...第一圈就是帝王對小牛和金塊對木狼...金塊的 MELO 很勁, 但係今年木狼真係仲勁...今日睇了帝王對小牛, 基斯迪上哂身...安東獲加超廢, 連徐家樂都話佢唔掂. 我是支持 kings 的

今晚很得閒地裝了 firefox 及將 window manager 由 window maker 換成 fluxbox. 第日再加多個睇 newsgroup 的 software 就可以將 mozilla 完全取代.

今天很可憐啊, 給人放飛機. 完全顯示了誰人較重要.

今日的 iad tutorial 只有很少人上, 變成小組教育, 我在 tutor wilson 講了五分鐘後就開始發夢了, 可惜我坐係最前, 想走都走唔到.

得知有些人得到 ibm 的 allocation 後, 餅姐, william 和我就去了搵 mt 理論. 點知 mt 一聽我個名就話我已經有好多 allocation, 而他本身亦準備 send 我去 ibm...搞到我都唔知講咩好.

回家時, 收到信通知下星期 ITSD Interview...其實我不太想做這間野. 除此之外, 我的 CV 亦已經 send 了去證監會, joe jay 問我點解唔識金融野都選擇證監會...這真的是一個迷

沒有留言: