2004年4月20日星期二

今天一早, vincent 來電話 housing 已經請了他和 annie 姐, 但他們都唔想做...

臨出門口番學時, 收到數碼通的電話, 原來抽中我有一個月免費的來電鈴聲, 這一個月內打給我的人都有音樂聽

今日上 sep 的 lab 時, 我們要互相評分.真低能.

以下是今天我們上 SEP 時的座位
pkaumike
jnam
joe jaykiki

當上到一半的時侯, 我, 阿南, kiki 順次序地收到 mandy 的電話, HSBC 的 CBW 請了我們三個...

不過我地三個都有 ibm 的 allocation, 9k 同 7K...不過其實 hsbc 都已經好好, 是我的 first choice...做的部門(CBW)又幾好.

今晚是 AI 的最後一堂, Horace Ip 重溫一次所有教過的野...我和兩個 patrick 好頭好尾, 由第一堂至最後一堂都係上堂睡覺.

沒有留言: