2004年5月27日星期四

昨晚兩點幾睇歐冠決賽波圖對摩納哥, 旁證似乎吹錯左好多次摩洛哥越位, 不過波圖個龍門 Baia 真係好勁. 其實一路都覺得摩納哥呢隊野幾搞鬼, 一路踢入決賽的過程, 差不多日日都有關於佢地 d 球員的轉會傳聞, 下季隨時真係領隊, 全部正選加主要個幾個後備都轉哂會...呢種情況都真係好少見...不過我真係幾種意摩納哥的 Rothen, 真係跑得快, 控波又勁, 傳波又得

訓左幾個鐘後就起身睇 nba 東岸決賽第三場, 底特律活塞對印第安納溜馬. 事實上兩隊也不太喜歡, 溜馬入面只愛米拿叔叔一個. 相對地, 活塞有兩個 WALLACE, 我一向都喜歡這種暴力形球員. 絕對唔係講笑, 我覺得今年活塞真係有機會打低西岸做冠軍. 有極暴力的內線, 外邊有 HAMILTON 和 BILLUPS, 仲有好令我討厭的 PRINCE. 後備又有勁似 "Sex and the City" 入面 Mr.Big 的 Okur. 咁既內線對住 O'neil 同 Garnett 都應該頂到陣.

下午食完飯係屋企 hea 左陣就拎住部 Holga 去左元朗市鎮公園影相. 話咁快就給我影哂一筒...哂相真係幾貴下, 要成 $5 一張, 加埋沖菲林的錢都差唔多可以買多部 Holga

6 則留言:

Patrick LEE 說...

haha...你都係過退休生活wor...

YEE 說...

這是渡假式生活~
不久的將來又要出來工作的啊!

Darth Mike 說...

我工作的時候也是抱著渡假的心情的

YEE 說...

這才真的值得羨慕啊!!!

Darth Mike 說...

所以我才能夠當選 hea 王

YEE 說...

hea得充實亦無妨!!!