2004年5月26日星期三

今日九點幾就起身看檔, 點知黑仔到爆, 檔口個度座大廈消防喉放水放足成個上午, 成地都濕哂, 想搵人買下野都難...不過又黑唔哂, 給我見到一個女仔, 一個在元朗已經見過好多次的女仔, 一個我經常"目及"的女仔, 一個經常"目及"我的女仔...今日佢行過我檔口, 行左好遠都重有回望我. 今次點算好, 佢已經知道我檔口的位置, 佢會作出主動嗎? 佢都幾索架, 長頭髮, 面尖尖, 又瘦...諗起都正

今日拿了早幾日 bid 的 Suffocation 的 "Effigy Of The Forgotten"...不愧是世上最重型的 metal...那些超快的雙結他 riff 和超勁的鼓...太正了...SUFFOCATION!!!!!!!!!

今晚是 ACM Training, mcc 和 alen 因為 study tour 未能出席, 變成我和 sam 一隊, 不過都係一題都做唔到...完全唔掂...完結後拉大隊去食 m 記.

Joe Jay 借了 Holga 120SF 給我, 在 training 的時侯和 lee hang 及 pkau 玩了一會. 得閒落街影下先得...不過部野真係好似玩具, 同我部 cyber sampler 有得揮

沒有留言: