2004年5月25日星期二

食完午餐, 就番左 city 還書同俾 hsbc 份合約的 copy mandy, 之後和 Sam 在 city hea 了一會後便去了油麻地會合 Lee Hang 和 Vincent 睇 "爸不得愛你"...完全唔知部戲講咩, 只係覺得入面 d 影好靚, 個阿哥成日都拎住部類似 8M 的相機

睇完之後, 阿 sam 就返左屋企, 我地三個就去左尖沙咀. 去左海港城睇 Jordan Exhitbition. Lee Hang 介絡我同 vincent 去重慶大廈食咖哩, 之後可怕的事情便發生...在重慶大廈樓下, 當我接過第一張傳單, 便受到十多名唔知咩國籍的人士"輪姦", 之後幸得大廈保安哥哥協助方可上到去食野. 間野真係幾好食, 同 vincent 兩條友食左一碟咖哩雞, 一碟唔知咩腰果咖哩羊, 四塊烤餅...埋單計錯數, 收少兩塊烤餅錢, 重有九折, 加埋兩位唔駛 $90...平靚正, lee hang 無介絡錯.

食完野和 vincent hea 左 關了門的通利, 星光大道, 文化中心, HMV, 九龍公園...基本上我地全程都在歎息點解我地得兩條男人...無女...之後便回家了...

9 則留言:

YEE 說...

被十幾個唔知咩國籍的人輪,係咩感覺ga??
你的魅力真係勁!!
小妹甘拜下風~haha

Darth Mike 說...

其實佢地都係想問我拿妳的電話...
妳的魅力真係重勁...

YEE 說...

你真係識開玩笑~
佢地見到你,又唔係見到我~

Darth Mike 說...

知妳係我家姐 ma...

YEE 說...

y they know??

Darth Mike 說...

儀姐姐 wor...有邊個唔識.

YEE 說...

下!?
咁你無俾my no.佢地ha wa??

Darth Mike 說...

咁有無 d 唔知咩國籍的人用 d 唔知咩話搵妳丫?

YEE 說...

有你就死左la!!