2004年5月24日星期一

今早八點半起床睇 nba, 西岸決賽湖人對木狼的第二場, 兩隊都少左 d 野, 木狼無左 SAM CASSELL, 湖人無左鬥心. 睇完上半場就上網 submit 昨晚因 acm 個網死左而未能 submit 的 10188 - Automated Judge Script , 信心十足的我得到兩個 WA, 原來又是對題目未完全理解, 誤會了 PE 的意思, 修正後梗係 accept la...之後再睇埋場波, 湖人慘敗.

之後全日都係訓覺, 上網, 睇電視, 睇雜誌, 睇漫畫. 睇書, 食野, 傷心...始終都係未有咩心機去勁做 acm...真的要努力了...我的其他隊友們...我準備退休了...靠哂你地 la

4 則留言:

YEE 說...

我覺得你今日過得好充實wor~
做左好多野~
一d都唔hea~

Patrick LEE 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Patrick LEE 說...

你退休...諗下好喇...haha...

BTW,你買左相機未呀?有無諗過買大陸牌子"海歐",我覺得幾型ga wor,有d似Leica機。不過,我上次去上海時見到,香港就唔係好覺。第日返大陸,睇下有無先...hehe

Darth Mike 說...

我都覺得幾充實, 訓到夠哂.

我未買相機呀, 諗住買俄羅斯的 FED 5 呀. 不過近排真係無錢...可能等 placement 有糧出至買, 除非上網見到勁平 la...