2004年5月22日星期六

昨晚又 bid 了一隻 cd - Suffocation - Effigy of the Forgotten, 平時係 d 二手碟店好少有 metal 碟, 就算有都唔平, 上網買就平好多, 今次隻 Suffocation 只需 $41...太抵了...我都想放 d cd 上去拍賣, 不過我見 hk.yahoo 同 ebay.hk 都無咩人買碟, 放就好多...得閒有心做先算...我之前都試過上網賣過一隻 cd

今日是為了 12/6 的 local contest 的第一次 acm training, 今次多了四位新成員, 兩個 year 1, Lee Hang 和 Joe Jay. 今年除了我地 cs dept 出 team 去比賽外, it dept 也會出一隊...即係我地 cs 12 個人只有兩隊...只有 6 個人有得出...講番今日的 training, 採用兩人一隊制, 以下是由 Dr. Poon 分的組合:

  • Cow, Bent
  • Tempo, Lee Hang
  • Sam, Alen
  • Chan Hei, Joe Jay
  • Similar, PKAU
  • MCC, Mike

明顯地, 我和 mcc 的組合是最 suck 的, 亦是今日唯一做唔到題目的一隊, 我地仲係一條我以前做過的題目上錯左 6 次...看來今次我同 mcc 都係做大大大後備...

今天是西岸決賽第一場, 湖人搞掂左木狼...而家播緊曼聯對米禾爾, 比數是 2:0, 寫完要繼續睇...

沒有留言: