2004年5月21日星期五

原來我的日記真係有好多人睇...我在昨天的日記有提到 Holga, joe jay 昨晚差不多兩點問我係咪識 holga...原來佢舊年都買左部, 重用左一次就無用過, 佢話部機真係幾難攪, 好多都哂唔到, 佢只係沖左...我同佢講我想要 FED 5c, 佢問我做咩唔買 LCA...太貴了...joe jay 重話我 mother 識相機野好勁...梗係勁 la...我阿媽 wor...最後問左佢可唔可借我玩下, 佢咁好人, 梗係肯 la...太好了...咁我就可以專心諗 FED 5 了.

今日去了報名去台北, 團友係 Eric, Vincent, PKAU, 祝各位旅途愉快.

返 city 打左 3 個鐘籃球...無哂力...如果我話我係特登炒哂 d 三分, 會唔會有人信. 好搞笑, 同 kk 影左張合照給歌利睇, 當兩個光頭相遇時

終於收到早兩日 bid 的 cd...太正了...I LOVE METAL!!!!!!

沒有留言: