2004年5月17日星期一

在 eric 家起床時已經 11 點, 12 點幾就離開了佢屋企. 在太源街睇了一陣玩具後就番左 city 搵 yf tao 睇 database 考試卷. 我們以 city canteen 的下午茶做午餐, 又係公仔面.....

番 city 的主要目的係聽關於 placement report 的 meeting, 在 meeting 中途, 我和 mcc 說這應該是我和他全個 sem 唯一一次有聽 mt 講野的...之後 5:30, 和 pkau, mcc, william, eric, vincent 去了打羽毛球...

幸好 william 提醒...如果唔係我都唔記得要影印野明天去 HSBC 簽約, 回到家後便立即準備.

看到一篇文章是關於 Advanced Window Manager 的, 有很多不同的 window manager 是 xwindow 的一個優點.

在數天前, 跟她說我在 database exam 中是 top 10(第十), 她的反應是 "有咩咁奇, 你一向都係排係頭幾個架 la"...說得真好. 不過在考試前 database 真的是我最無信心的一科.

ACM local contest 在 6 月 12 日, 要開始 training 了, 總覺得今年準備的時間是比舊年少很多.

沒有留言: