2004年5月16日星期日

今日和 vincent 一起去睇 farm bandshow. 起身自己炒左個飯食後就出門口了, 為了使用那張應該快到期的地鐵免費車票, 我刻意坐輕鐵 + 西鐵 + 地鐵去銅鑼灣. 和 vincent 會合後不久, 我便在兩個鐘內食第二餐...勁飽...去到維園, 見到有 d 唔知咩明星係度唱緊歌...我地勁驚自己去錯地方...之後我地去了中央圖書館行一會, 落番去 Audio Traffic 剛剛玩完...之後出場的是 Ping Pung, 林一峰, AT 17, PixelToy, Whence He Came, 農夫, King Ly Chee, 黃貫中. Ping Pung 唔知講咩好, at 17 無玩金魚歌, 極失望, 但玩了 Radiohead 的 Paranoid Android. PixelToy 繼用 ps 手制後, 今次有玩野玩聲, 是一個受感應而變聲的儀器. 農夫,第一次睇佢地 live, 好搞野. King Ly Chee 勁正, d 觀眾都好 high, 有人玩插水, 重有人玩 circle pits (一斑人圍圈狂跑). 我地睇左黃貫中一首歌就走了.

睇完我地搵埋 eric 一齊食晚飯. 之後三條友就在銅鑼灣 hea 了一輪...之後去了灣仔坐船去尖沙咀. 在尖沙咀再 hea 了一輪後, eric 終於肯給我們去佢屋企睇 nba...哈哈哈...

坐地鐵番去灣仔後, eric 要番屋企執屋...我同 vincent 兩條友就 11 點幾係條街度 hea 等...見到很多很可怕的小動物. 在 eric 家中等睇 nba 之前, 我以一個人扮六個人去和 annie 交談, 勁好玩. 睇完 nba 六點幾我就訓了.

沒有留言: