2004年5月15日星期六

昨晚差不多四點先訓, 今朝八點半就醒左...起身後睇了 NBA 木狼對帝王, 沒有直播的網隊對活塞打到要 ot 3 次...今年真係打得勁!

可以全心全意地開始睇經濟解釋了, 真係好. 希望學到少少野 la...晚上終於申請了 blogger. 用了很多時間去以不是 cs 人的手法(這是 mcc 說的)去將 xanga 舊的日記轉去 blogger. 之後亦用了不少時間去攪 blogger 個 interface. 我並不是放棄 xanga, 兩邊我也會更新, 可能在使用 blogger 一段時間後, 我會發現 blogger 完全唔掂, 而放棄 blogger. 所以, XangaBlogger都會有我的日記.

今日是考試後的第一日, 我咩都無做過...真好, 我最喜歡這樣, hea 是我的本性

沒有留言: