2004年5月14日星期五

今日 os 考試...第一次考試要係考試前個幾個鐘重係度溫緊...都係自己唔好...太遲開始讀了, 平時上堂又睇哂漫晝...份卷係 5 選 4, 我無做 IO. 做了 Process, Scheduling, Memory, Concurrent Programming. Process 個題係定義問題, 我最後個 30 分鐘先決定做. Scheduling 個題要用 Round Robin, 我開頭睇錯左個 quantum 係 1...做做下先發現係 2...好彩發現得早. Memory 第一部份係將 logical address 轉做 physical address, 好似 CA d 題目, 第二部份係用 LFU 計 page fault, 好多人都睇錯係 LRU...真慘. Concurrent Programming 個題一開始有一堆 code, 要用個幾行 code 去解釋一些有關 concurrent 的 terms. 我完全無埋個幾行 code...下半部係用 Semaphore 去 implement Producer & Consumer Problem.

考完試, 去奧海城食了一餐 william 請 d tea 後去了旺角行一會及晚飯, 之後再返奧海城, 發現間戲院無哂位. hea 一輪後都係決定去電影中心睇...幸好去到有位...終於睇左"無痛失戀"...多謝咁多位陪我行了咁耐搵戲睇. (Eric, William, Vincent, Mcc, Aupk)

無痛失戀很好睇, 個故仔都好似玩謝麥高維治...但係個睇法唔同係好同, 玩謝麥高維治個 feel 比較黑暗. 無痛失戀比較光.

番到屋企打開電腦...vincent 同我講我 db 係 top 10 (我排第 10).....太開心了...db 原本是我最擔心的一科.

--------------------------------------------------------------------------------

那是我一生中最快樂的日子, 在那之後, 還有很長的路要自己一個人走...但我相信, 在終點時, 我會發現那段一個人的路只不過是人生的一小部份, 而且, 我會發現, 我並不是只得一個人的

沒有留言: