2004年5月4日星期二

mcc 因為某人, 對我發出以下內容
[IPPO] mcc (06:57 PM) :
suck
[IPPO] mcc (06:58 PM) :
sucker
[IPPO] mcc (06:58 PM) :
suckest
[IPPO] mcc (06:58 PM) :
suckerest
[IPPO] mcc (06:58 PM) :
the suckest sucker
[IPPO] mcc (06:58 PM) :
sucker than suckest sucker
[IPPO] mcc (06:59 PM) :
suckest than sucker who are sucker then suckest sucker
[IPPO] mcc (06:59 PM) :
suck
Real player suck


我真可憐





我鐘意一個人............................我鐘意自己一個人


第一個同我講得出以上對白係出自咩電影的, 我就請佢飲野...


今日溫了 AI...好多都很難, 有很多理論, 又有很多公式...又要明, 又要記得, 真係唔簡單, 還好內容尚算有趣, 讀落都無咁辛苦


近日都在整理 bookmarks...加入了一些 programming 的網頁...


好想睇江湖呀!!! 最快都要下星期先有時間睇呀!!!!!! 另外<<無痛失戀(Eternal Sunshine of the Spotless Mind)>>都好想睇呀...又係 Charlie Kaufman 做編劇的...<<玩謝麥高維治>>同<<何必偏偏玩謝我>>都係佢寫的....一個勁好玩的編劇

沒有留言: