2004年5月5日星期三

mcc 不愧為在我日記出現得最多的人...恭喜你, 無錯, 係戀愛起義...詳情請睇戀愛起義阿 JAN 獨白


考試時期是我聽得最多 cd 的日子, 今日聽了 Nirvana 的 Bleach 和 Metallica 的 Master Of Puppets. 一路聽一路溫, 令我更專心...如果可以一路聽一路考就好了


上圖書館網頁查了有無得借張五常的"賣桔者言", eric 好勁, 佢有呢本書的 e-book...佢真係一個神...不過我都係喜歡真書...手感較好


今日以極速睇哂 sep 的 notes, 之後再溫一次 AI...陣間可能會讀下 database...明天先去記 sep d notes...不過今次 sep 比上次 software design 少野記...都唔知讀咩好...


我今日推了一個可能令我在下年 placement 每月多 2000 人工的機會...

What school subject are you?

沒有留言: