2004年5月31日星期一

台北四天遊 - 第三天

踏入行程第三日, 我的心情開始低落, 先是一早被認作原住民, 晚上又被兩位美少女師姐話我生得老過 vincent 及 pkau...

今日的第一站是去由台灣其中一個原住民部落 - 毛族的公主在台北所開設的靈芝館, 在聽完毛家公主及一名教授的簡介後, 飲了一杯靈芝茶, 兩杯蜂蜜和試了少少唔知咩 lotion 係隻手度...攪到變左黑白手...之後我亦著上毛家服裝和公主合照.

跟住去了士林官邸, 這是蔣介石及宋美玲以前的官邸. 這裡只是開放了一部份, 他們真正住的地方並不公開給一般人參觀的. 這裡的花園很靚, 有西式亦有中式. 有很多白雪公主及七個小矮人和米奇老鼠的公仔, 勁得意. 有不少人在這裡拍結婚相.

下一站是基隆廟口, 又係食野為主, 我係呢度已經無食野了...但係我覺得呢度 d 檔口 d 顏色是最靚的, 又紅又橙. 感覺唔錯. 之後坐了約一個鐘車去瑞芳山城九份, 因為這裡近海及在山上, 全年的濕氣也很高, 很容易落雨. 這裡有很多台灣地道美食, 我買了一些鐵蛋及唔知咩杏仁穌. 又食左舊道口牛肉面, 正. 食完面後, 在面店向外望, 個影靚到爆...簡直是人間天堂. 我真係睇到唔捨得走, 結果給其他人話我唔捨得原本屬於自己的山區...不過點都好, 九份真係好靚

之後三天團的團友便回程返香港, 而我們亦開始自由活動, 在回酒店的路上, 我們和兩個美少女團友相認了, 原本她們都是 city 的學生, 真搞笑. 有團友建議今晚一齊食酒店附近的燒烤打邊爐. 我們四條友就在酒店玩 uno, 玩到夠鐘便一齊去食打邊爐. 食野的時候, 那兩名全程都在笑的 auntie 燒了很多野...但她們自己只是食很少...賽後由 eric 進行的結算, 我食的野應是那兩名 auntie 和兩位 city 師姐仔的兩倍, 亦是他們三個人的倍半...我諗應該無咁多...雖然我真係食到好飽...

飯後兩名 auntie 及南山村夫婦便返酒店休息, 而我們六個 city 人就去忠孝東路的誠品書店. 直至現在, 我還記得那名南山村 auntie 用魔鬼的語氣叫我地玩夜野 d, 唔好咁快返...到達誠品後約一個多小時, 兩個師姐便坐捷運返酒店. 我今晚睇埋昨天未睇完的"住在巴特、宋妲、班雅明的照片裡" 和睇哂成本 "我就是喜歡這邊的你", 一路睇都令我很想哭...另外亦睇了半本 "我心狂野", 這是一本關於男人內心真性情的書, 當中提到所有男人都需要一個戰場(不論勝負), 一個值得去為她送命的女人, 另外男人是屬於山上的...很有共鳴的一本書, 主要也是不太認同一般人眼中的好男人. 講得真好. 昨晚在唱片部睇了一些 metal 碟, 今晚先係最正, 完全投入 jazz 的世界, 試聽了幾首 Nat King Cole, Mils Davis 的歌, 很正. 亦聽了 David Sylvian 的新碟. 誠品的試聽和香港 HMV 的試聽最大分別是 HMV 只有一些很大路的碟試聽, 基本上係好容易係身邊聽到, 而誠品除了一些 Classical 和 Jazz 外, 有很多歐洲獨立小品牌的 cd 試聽, 個 d 歌真係可能一世都未聽過. 較可惜是那些 metal 碟都是無得試聽的.

總結兩晚誠品之旅, 我真係一 d 野都無買到...Eric, Vincent 和 PKAU 都買了書及 cd. 兩位師姐都買了一些漫畫...我唔買漫畫都叫有 d 理由, 因為自己屋企是賣報紙的睇開唔駛錢的漫畫. 但又有邊個會諗到, 平時最愛買 cd, 睇書的我, 竟然一 d 野都買唔到...

回到酒店, 當 pkau 正在沖涼時, 兩位師姐拎左個勁大個的 mango 給我食, agnes 仲要拎住個芒果同我講個芒果好香, 唔好浪費...多麼有趣的師姐...但咁大個芒果都唔知點分好, 之後聯同 vincent 去兩位師姐度睇下有無咩野可以用, 點知佢地都無. 仲叫我地兩個一人一啖食左佢...之後等 eric 及 pkau 沖完涼, 經過一輪討論, 我建議用牙線將個芒果分做幾份, 最後亦由我出手...整好後梗係要拎番幾塊給師姐們食, 只有勇敢的 agnes 食了一塊...仲話好好食 tim...梗係 la, 我整過 wor.

4 則留言:

YEE 說...

"踏入行程第三日, 我的心情開始低落, 先是一早被認作原住民, 晚上又被兩位美少女師姐話我生得老過 vincent 及 pkau..."

y低落ar??
被原居民視作原居民wor,即與人有親切感la~

果兩位美少女師姐真係咁講!?
佢地係咪話你比vincent,pkau成熟穩重ar!?
ai...係ge話~~
你可能miss左2個chances la!!!

Darth Mike 說...

唔係原住民話我似, 係其他團友話...

我不太喜歡成熟穩重這種性格...

YEE 說...

有d女仔鍾意ge~

Darth Mike 說...

多謝哂...

希望早日找到真正認識我的人.