2004年5月30日星期日

台北四天遊 - 第二天

早上九點在酒店食完早餐後, 便出發前往 中正紀念堂. 這裡有很多蔣介石的相片及一些紀錄他生平事跡的物件, 還有一個超大的蔣介石遺像. 當我站在遺像的位置向整個廣場望下, 不禁想像, 到底一個怎樣的人, 才能受到這麼多人的尊敬...Eric 在這裡遇上他的表妹.

去了珍珠養殖中心, 聽了一個令人極之眼訓的介紹後, 食了少量很難食的珍珠粉. 之後在很大雨的情況下去了忠烈祠睇換兵. 士兵耍鎗的技術很高. 下一站是故宮博物館, 很多展品都好似很勁的樣子, 我最愛是雕刻及書法的部份. 只有高手先睇得明高手的字跡.離開故宮博物館後, 去了貔貅天祿藝術中心, 在那裡有個語氣勁似蘇民風的相士類人物介紹了一會後, 便有得免費測名, 得啖笑, 個相士話我要出國讀書, 最後仲叫我最好買 d 黑灰色的貔貅護身.

之後去圓山大飯店參觀, Micheal Jordan 去台灣都係住呢度. 跟著在北投區浸溫泉, d 溫泉水琉璜味很勁. 浸完溫泉便去士林夜市行街食野, 昨天在饒河街食左雞冠, 雞內藏. 今天食了很大塊的燒雞排. 跟手在勁熱的士林夜市食了鐵板燒, 只求熱死. 食飽飽再飲杯苦中有蘋果味的白肉苦瓜汁, 行多陣便離隊去了忠孝東路

忠孝東路有點似香港的銅鑼灣, 有不少型男索女, 我們在大路行了約半小時便去了一間門口寫著"未來過lavazza,不要說喝過好coffee"的 cafe shop. 間野叫做 lavazza, 環境一流, 價錢又平. 我食了一件原味 cheese cake 及一杯熱朱古力. 從此以後, 我也能說我喝過好coffee了...哈哈哈

之後搵了一會誠品書店在那裡, 可憐的我向路過的一名 OL 問路時, 她竟然驚到要跑, 為保清白, 我當然追住佢來問, 以表示我真的只想問路...去到誠品, 將我地四條友仔嚇得半死, 外表簡直和香港的圖書館無異. 原來間野的最頂幾層不是書店, 都無咁驚...一去到便去了地庫睇 cd, 簡直變態, 這間書店內的竟然有咁多 metal 碟, 我和 vincent 睇到好似唔肯走咁. 之後在同一層睇了一個新聞照片的展覽, 有很多很震撼的相片.

跟住殺上二樓睇書, 自問平時都喜歡睇書, 亦一向深明喜歡睇書的人是很少買書的道理, 但在這裡, 亦有幾本書都引得我很想買...在這裡睇書睇到約 12:30, 睇了少少"住在巴特、宋妲、班雅明的照片裡" 和 "佛洛伊德自傳". 便坐的士回酒店. 第二日行程亦到此結束

2 則留言:

Patrick LEE 說...

你食晒成隻雞la wor....

Darth Mike 說...

極力推薦燒雞冠. 勁正.