2004年6月27日星期日

昨晚荷蘭對瑞典又打到加時射 12 碼, 雲達沙真係勁到爆. 荷蘭出線. 我睇到 5:30 先訓, 訓左兩個半鐘就要起身了...

今日一早就去了灣仔及柴灣拜山. 勁熱. 兩點幾去了家姐屋企樓下食飯. 之後因為太倦, 在家姐屋企訓了幾個鐘, 原本諗住一齊去牛肉館食晚飯. 但後來因午餐太遲食, 6 點幾都未覺餓而放棄. 跟著搭車返屋企, 在車上再訓...

在 mcc 的日記提到 "blogger應該係hea人專用,自從我叫hea神mike用之後,識佢既人(hea教徒)就起blogger喇.." ...hea神呢個名真係唔敢當...但係如果我係hea神, 咁比我更早用 blogger 的 mcc 和 vincent 咪係hea神之神!!!

joe j 送了追女十大禁忌給我. 多謝哂!!!

在洗澡的時侯反思了"談話"的意義. 是為了交換思想? 取得認同? 還是 "just for fun"???

Music

  • My Dying Bride - Trinity
  • Massive Attack - What The Soul Sing

經常說不要想太多不開心的事, 但那是對別人說還是對自己說...已經半年了, 有那一日我是沒有想起那些事...傷口就像每日都還在擴大...

搵了很多首 Beastie Boys 新碟的歌來聽. 一向都不太喜歡那些好似很暴力的 hip hop 友, 卻喜歡那些好像陰氣很重或者 soul 味比較重的 hip hop (你喜歡就叫trip hop 吧), 好像 Portishead, Massive Attack, Spooks, UNKLE, DJ Shadow 等. Beastie Boys 算是比較特別, 聽到他們三條友係咁 rap, 就覺得好開心.

AM 2:00 Music

  • Spooks - Things I Have Seen, Karma Hotel
  • Massive Attack - Black Milk, Protection, Angel, Nature Boy, Blue Lines
  • Portishead - Morning Air
  • Beastie Boys - Right Right Now Now, Ch-Check It Out, All Lifestyle, Triple Trouble, It Take Time To Build, 3 The Hard Way, An Open Letter To NYC

2 則留言:

heilly 說...

hea神萬歲
教徒我又來呢度向你膜拜了~

heilly 說...

我鍾意beastie boy冇咁多粗口~~~
個3條友好玩野~~~