2004年6月26日星期六

昨晚再一次等到開波, 上半場都未睇完就訓著. 法國玩完, 希臘打入四強, 都唔知係咪聖鬥士上身 .......

訓醒已經 12點, 和 annie 姐的妹妹 icq 了一陣, 在那短短的的對話, 我話了佢多於 10 次勁. 果然係有其姐必有其妹. 難得地和比自己細這麼多的人交談, 很開心.

還了早兩日借的"劍河倒影"和"羊男的聖誕節", 我睇這種非學術書籍的速度, 真的快到自己都唔信, 呢兩日仲要係街的時間仲多過係屋企...再借了三本書

  • Paul Albitz, Cricket Liu - DNS and BIND
  • 盛立人, 嚴鎮軍 - 從勾股定理談起
  • 村上春樹 - 神的孩子在跳舞

無錯, 又係村上春樹, 這是一本短篇集. "勾股"那本希望能夠讓我學番一些基本的數學吧...認真的讀書是在中四之後, 基本上中四之前學校的知識我是完全沒有的 (校外的就有大量). 中四之後那些也只能叫作自修回來..."DNS and BIND", 想看很久了, 但似乎我好大可能睇少少就無心機睇了...哈哈哈

在我的日記, 是沒有主題的, 沒有主題的我過著沒有主題的生活. 真的十分"無為"...

Day Music

  • Beastie Boys - The Sounds Of Science

Night Music

  • Massive Attack - Teardrop, Blue Lines
  • Antonio Carlos Jobim - Black Orpheus
  • Belle and Sebastian - Fuck This Shit, Waiting For The Sun
  • Portishead - All Mine, Moruning Air
  • DJ Shadow - Building Steam With A Grain Of Salt

沒有留言: