2004年6月12日星期六

今日是香港區 acm 比賽的大日子, 10:15 我們相約在九龍塘地鐵站, 一去到見到 sam 佢就話唔舒服, 但係又講唔出有咩唔舒服, 煩到爆. 等齊人我地就行去 bu. 雖則 bu 同 cityu 都係九龍塘, 但我平生只係去過一次, 仲要係入大學之前去過. 其他人都唔係好識路...幾搞笑下...

去到試機, 我地隊的位置極隹, 在一房間的死角位, 仲有 lcd mon 用 tim. 在熱身賽, 我地隊憑著 sam 的神勇, 得到第二名...之後去了 bu 的 canteen (城軒) 食野.

午飯後開始正式比賽, 有六題, 第一題是做一個 optimal 的 network, 第二題是 convex hull, 第三題是 dp, 第四題是搵公式數目, 第五題是變態的 io + evaluate 公式, 第六題我唔係好知做咩...一開始睇完題目, sam 便開始做第三題, 做了一陣後, 便變由 pkau 做第四條, 又係做了一陣後, 便由我做第二題, 平生第一次做 convex hull. 之後再過了不久, pkau 成功完成第四題 (yeah). 之後, 我和 sam 車輪使用電腦去 code 和 test 我地的題目, pkau 則諗第六題. 跟住, sam 亦成功做到第三題 (yeah yeah), 之後, 我則繼續 debug 我的 convex hull...今日狀態大恿的 pkau 想到第六題的做法, sam 亦認同他的做法的可行性, 所以, 我們在最後的一小時, 便由他們兩個 pair programming 做第六題, 我則繼續 debug 我的 convex hull...其實在第二. 三次 submit 後, 我已經再試唔到自己個 program 到底有咩問題...但在最後的 30 分鐘, 我還是修改了幾個有可能錯, 但應該唔會錯的地方再 submit 多幾次, 但很可惜到最後, 我都是未能完成這條 convex hull 的...而他們亦因為時間不足而未能做到第六題...

比賽後, 我們便去了酒樓食飯, 因為我地去到酒樓的時間太早, 我們便在酒樓下面的 canteen hea 了差不多一個鐘. 到夠鐘上去酒樓時, 發現我地已經是最後入席的學校, 我地重要 14 個人坐埋一圍, 勁親密...晚飯時亦公佈了今次的賽果, 第一是 ust, 第二和第三都是 hku. 阿牛, tempo, bert 那隊做到三條, 排第八. 我地做到二條, 排十一. lee hang, joe j 佢地個隊做唔到題目. 不過第一次玩無所謂 la, 我第三次都係做唔到就真係唔掂...另外, 今年第一無得拎部電腦番屋企了...

總結今次比賽, pkau 今日狀態大勇, 真的很勁. sam 唔舒服都做到一條 dp. 又係勁. 我就真係 sucker 中既 sucker, 舊年都聽過大師兄講點做 convex hull, 但係自己又覺得 d code 煩, 所以一直都未 implement 過, 今日落場又唔係好記得個 algorithm 詳細係點, 自己試左一輪 test data 先試到無事, 但係 submit 親都係食 wrong answer...如果唔係我後段用咁耐機, 可能佢地可以合力做多一題...我真係無用...下次都唔知仲可唔可以用番呢個組合 (night elf)...

係將來的日子, 要做多 d geometry 的題目, 另外唔少得最愛的 graph 題目...最重要是提血自己的解題能力...要多用腦...

沒有留言: