2004年6月30日星期三

今日去石澳 bbq, 由原定在 4:30 筲箕灣等變做在中環等, 以致大部人都早到左, 不過最後都搞到差不多 5 點先齊人, 跟住順便等埋 joe jay 放工一齊去筲箕灣. 去到筲箕灣, bonnie 和 annie 先去石澳搵爐. 我, Eric, Lee Hang, Joe Jay, Pkau, Vincent, Yee 就係筲箕灣買野. 我, joe, lee hang 在一間食店慘被兩名阿姐出言性騷擾. joe j 跟住仲去左一個要提防針筒的洗手間換衫.

去到石澳, 超多人, 在 vincent 及 bonnie 等人的壓力下, 成功趕走原本正快樂地燒烤的一家人. mcc 亦在這時侯到達. 講番最重要個樣野, 在開始的時侯, 成個燒烤場都係 d 14,15 歲的細路, 完全無肉食. 但幸好尾段都有不少性感姐姐出現.

講番食野, 我食左 8 隻半雞翼, 那半隻是因為有異味而無食哂成隻.飲左好多野...食到咁上下, 我, joe, lee hang 去了海灘玩水, 因為打風關係, 超大浪. 三條友玩到成身濕哂. 之後返去叫佢地一齊落去玩, 點知佢地個個扮私文, 在其中一次 lee hang 去了叫佢地的時侯, 我和 joe jay 被一名神秘女子行近望我地, 令到我地都好驚佢係鬼...之後終於叫到佢地落去沙灘. 在我的沙粒攻擊下, 佢地都係唔肯落水. 之後買左個排球玩, 我亦都順利地踢到腳趾公流血...基本上我地都係不斷開波, 而我們亦不斷在打波期間嘗試掟人落水...在多次嘗試後, 我和 lee hang 順利地將 annie 姐抱住咁掟落水, 之後亦在 annie 姐的領導下, 將 mcc 都推埋落水. 為左要去睇波, 二點左右我地就沖身走人,  因為大家身上都好多沙, 攪左好耐.

之後我地就搭小巴去旺角, 因為大家都無咩食野, 同飲左好多野, 在小巴上, 大家都好想嘔. 去到旺角, 儀姐姐就坐紅色小巴走人. 其實那個時侯已經開左波, 我地亦在旺角行了很多間 bar, 餐廳. 但係都係無哂地方可以容納到我地 9 個人. 之後真係點都估唔到, 我地企係旺角 new way 門口睇波, 由下半場開始睇. 係地下企了一陣, joe j 提出可以上去 new way 睇, 有冷氣, 正. 仲有得坐, 不過得好少位. 我發現我地睇親葡萄牙都贏, 如果唔想葡萄牙贏到, 最好都係阻止我地睇波...今場波二比一, 三球都係葡萄牙球員入的. 真係勁.

睇完波, 我地去左間茶餐廳食野吹水, 坐到五點半就走了. 我地大部人都係坐火車走, 得我, lee hang 和 eric 唔係. eric 自己去了搭車, lee hang 住係旺角, 所以唔駛搭車, 佢陪我等左一陣綠色小巴, 但最後我都係等頭班 68 x, 因為紅色小巴實在太慢了...番到屋企差不多七點, 睇東方頭版先知原來昨晚在石澳有數名青年玩水被大浪沖走...勁得人驚...

今晚玩得好開心, 希望第日番左工, 大家都仲可以一齊去玩 la...

沒有留言: