2004年6月29日星期二

還有數日, 就要返工了...在大約中一二, 我已經要睇檔, 收檔, 數回書...好細個已經識搵錢...但一直都正式地番工, 身邊的朋友好多都己經做野了, 有 d 甚至做左一輪野讀番書...而我則一直都是一個學生. 從未試過正常的辦公室生活.

在 hello kitty 放工一齊食 tea 後, 回到家就感到很感慨...自從她需要工作後, 只要我是不需上學. 我都會和她一起食 lunch, 食 tea...縱使分開後, 我們還是經常一起...我們的關係一向也是比較怪的...很多人都問過我地係咪復合, 但我諗唔會了...只是想不到...在返工前, 我最唔捨得的...竟是和她一起的日子...所有野就像越走越遠似的...

去圖書館還書後, 腦內不斷想起一首音樂, 回家找了一輪...重覆地聽了一整晚...不過我都係唔係好知到底呢首音樂叫咩名同係咩人作...以下幾個字就係我唯一搵到的資料...不過唔緊要 la...所有回憶就像空氣般在身邊漂過...

  • Pachelbel Canon In D Major

3 則留言:

heilly 說...

Cannon in D,野蠻女友入邊全智賢彈個首
我有時都會重覆咁聽...

Darth Mike 說...

我就係睇戲聽過咋...

Patrick LEE 說...

wa...果首歌...真係超正