2004年6月1日星期二

台北四天遊 - 感想

今次是第三次去台灣, 第一次太細過咩都唔知, 第二次係上年學校派去高雄比賽, 今次先係正式去玩. 比想像中好, 一如以住, 我也是只受 auntie 級人馬所歡迎. 美少女們的電話一個都拿唔到. 返香港落機後都係要硬食多次 lemon...四日內我多了很多名稱, 基本上都係傷我心的...我是又肥又矮又生得老又似土人...

在旅行期間反思了很多野...有傷心的, 有開心的...無論如何, 我也要活下去

上次去高雄, 最正係 d 女仔. 今次最正係九份, 真的很靚. 中正紀念堂也引起很多思考. d 夜市有很多很好食的東西...在八里的那一個影像到現在還清楚記得...

點都好, 今次旅行都算唔錯, 起碼我地四個無發生任何衝突, 主要都係因為佢地就哂我...哈哈. 另外又識到兩位師姐, 希望以後還有機會做朋友...

這個旅行後記, 返香港後寫了兩日. 現在終於接近寫完, 如果你是睇哂全部的, 多謝俾面. 直到現在, 心內還是經常漂過在台灣時的影像, 仲有廿多日就要返工了, 唔知幾時再有機會同朋友一齊去旅行. 下次唔知會唔會又係台灣呢......

Darth Mike. 記於 2004 年 6 月 3 日下午

6 則留言:

VK 👦 說...

硬食多次 lemon?
有d咁gei事咩?

Darth Mike 說...

食左都無人知先至係最高境界.

YEE 說...

lemon有益,多食無妨~

"一如以住, 我也是只受 auntie 級人馬所歡迎. 美少女們的電話一個都拿唔到."
aunties都可以做friend ga je~
而且auntie都會有pretty daughter的啊!!

VK 👦 說...

佢都係為左咁...

YEE 說...

haha~
vincent都幾了解你wor~
but物以類聚...
你地一共lum掂幾多個...aunties sin~

Darth Mike 說...

唔好提了...心亂中.