2004年6月2日星期三

今日是回港後的第一天, 一早起身第一件事上網睇成績, 再一次失望. AI 和 OS 都 A 了, DB A-, SEP 和 IAD 都是 B, 再次打破自己 cs 科的最差成績, 希望下次唔好有 B-, 今次連 A+ 都無埋...只怪自己想得太多了

打算今日一日內寫好今次去台北的日記, 但寫了一個上午才完成第一天. 第二天和第三天去的地方又唔係好記得次序...不知是否水土不服, 身體有點不適. 連 king 都叫我休息下.

下午約 3:45, 我可能成為史上第一個一路睇哈呣太朗, 一路哭的人. 無力感真的很重, 好像做咩都無用咁, 不過哭了 10 多分鐘後, 身體感到好了很多...之後睇左約一個鐘檔, 全程下雨

晚上回 city 進行 acm training, 真的就快比賽了, 今天和 tempo 及 lee hang 一隊. 今次 summer 的 training, 我尚未做到我的第一條題目...

今天想起了某人很多次, 不知是否之前見足佢幾日

8 則留言:

Patrick LEE 說...

你拿咁ge成積都話自己無用,咁我...我...我點呀?

YEE 說...

Leehang,你係好鬼無用~

咁我就唔死都無用la~~~~

Darth Mike 說...

算 la...我是最唔掂的...

喜歡的, 都不喜歡我

YEE 說...

喜歡不喜歡你呢~
唔一定同你掂唔掂有關ge~~
maybe係對方taste ge問題~

即係呢...
if人地鍾意"orange",而你係一個"apple"~
咁佢不喜歡你,都唔代表你唔好ge~
只係唔arm佢口味啫~
而你,依然可以係一個好ge apple~~

唔好轉牛角尖la!!

Darth Mike 說...

多謝哂...我的儀姐姐 :-)

Patrick LEE 說...

我都好同意上面果位姐姐所講的。睇開d喇!

其實,日日都會有唔開心ge嘢發生ga la。睇你睇得重唔重之ma,睇得重ge,只會令自己唔開心。一生人咁多事發生,唔開心的只是冰山一角,何必太執著。凡事換下角度&遠近睇,就有另一番ge感受和體會。

另外,有更多不幸ge人係你面前,我就係其中一個。So,你要經常覺得自己行運,你就會事事順境&開心。

Darth Mike 說...

多謝哂你地.

我始終都是人見人愛的 mike.

匿名 說...

視訊做愛視訊美女無碼A片情色影劇kyo成人動漫tt1069同志交友網ut同志交友網微風成人論壇6k聊天室日本 avdvd 介紹免費觀賞UT視訊美女交友............................