2004年6月3日星期四

昨晚訓得勁好, 可能因為看到一些 vincent 影的台灣相...起身食飯後睇埋我部四格相機影的相, 一如所料, 係完全唔知影左 d 咩, 如果唔係知道佢地三個都有值得信任的 dc, 我都唔會咁博拎部 lomo 去台灣玩...

之後便開始繼續寫台北遊記, 寫了一整個下午, 終於完成第三日, 第四日和感想...第一次打咁多中文字...可能會加 d 相入去.

睇埋 pkau 影的相, 幾好. 但他在第一日真的影得太多了...攪到之後唔夠 memory 用...

vincent 在今次考試打破了他CS科最高成績. 值得恭喜. 有進步是值得高興的...但我今次退步了...可能呢幾個月真係發生了太多事了...心很亂...下次我會更努力.

今晚做了昨日 training 未做到的 The Grand Dinner , 食了兩次 run time error 才完成

5 則留言:

VK 👦 說...

我的gpa以龜速上升...=.="

Darth Mike 說...

加油呀...

YEE 說...

勁人退步ge機會always大過進步ga la~~

VK 👦 說...

講得好...

Darth Mike 說...

大家一齊努力吧.